پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس
سرخط خبرها

ائتلاف عبدیان و نظری برای برکناری مددی شکست خورد؟| اتفاقات عجیب در هیات مدیره استقلال

  • کد خبر: ۶۸۹۵۰
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
ائتلاف عبدیان و نظری برای برکناری مددی شکست خورد؟| اتفاقات عجیب در هیات مدیره استقلال
با اینکه زمان زیادی تا پایان کار تیم مدیریتی کنونی استقلال باقی نمانده و بیشتر بازی‌های فصل بیستم نیز به پایان رسیده دو عضو هیات مدیره دراقدامی پنهانی قصد برکناری احمد مددی را داشتند که این موضوع با مخالفت حمیدرضا آصفی مواجه شد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، درحالی که طبق برنامه از پیش اعلام شده کادر فنی، از دوشنبه تمرینات استقلال آغاز خواهد شد اما رفتار یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با انتشار یک استوری حاشیه‌های تازه‌ای برای این باشگاه پدید آورد.

مهدی عبدیان که پیش از فصل امور جذب بازیکن را دراستقلال به عهده داشت با استناد به اخبار منتشره مستند از باشگاه استقلال به همراه حجت نظری یکی دیگر از اعضای هیات مدیره قصد داشتند احمد مددی را درجلسه امروز هیات مدیره از مدیرعاملی برکنار کنند که این اقدام آن‌ها با مخالفت حمیدرضا آصفی دیگر عضو هیات مدیره که ظاهرا حق امضای هیات مدیره نیز به او سپرده شده، مواجه گردید.

این ماجرا سبب شد تا عبدیان هم اقدام به انتشار یک استوری با مضمون جدایی از استقلال کند. هرچند که این خبر را علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان تکذیب و اعلام کرد که هیچ استعفای به دستش نرسیده اما سوالی که باید از دو عضو هیات مدیره استقلال پرسید این است که به چه دلیل دراین زمان نامناسب به دنبال تغییرات درباشگاه استقلال هستند؟

آیا برکناری احمد مددی درشرایطی که تا پایان ماموریت کاری اعضای هیات مدیره زمان اندکی باقی مانده و فرصت آن چنانی هم برای ایجاد تحولات دراستقلال وجود ندارد، تصمیم عاقلانه‌ای است؟

ائتلاف عبدیان و نظری برای برکناری مددی بدون شک برای باشگاه استقلال دراین زمان هزینه بربود و همان بهتر که آصفی با این تصمیم مخالفت کرد. البته به نحوه مدیریت مددی انتقاد‌های بسیاری وارد است اما حقیقت این است که تغییر مدیرعامل استقلال دراین زمان نیز دردی از این باشگاه دوا نخواهد کرد.

به خصوص اینکه یک عضو دیگرهیات مدیره(اسماعیل خلیل زاده) نیز چند روز قبل به دلیل مشکلات قضایی دستگیر شد و به طور اتوماتیک از هیات مدیره استقلال کنار رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->